Amit az MKT Corvinus a tagjainak nyújt

Tagságunk exkluzív, belsős tréningeken és látókörbővítő beszélgetések során csiszolhatja, bővítheti eddig már megszerzett tudását. Amellett, hogy szakmailag nagyon sokat ad a szervezet, egy remek társaság is vagyunk, amelyről rendszeres közösségi programjaink gondoskodnak, legyen ez akár egy izgalmas szabadulós játék, vagy egy hatalmas buli, mindig találunk időt a szórakozásra. Mottónk így szól: „Hozd ki egyetemi éveidből a maximumot!”. Ebben maximálisan hiszünk is, mi itt az MKT Corvinusban mind szakmailag mind pedig a magánéletben kihozzuk ezekből az évekből a maximumot.

Elmondhatod magadról, hogy jelenleg, nem csak a Corvinus egyik legjobb diákszervezetének a honlapján vagy, hanem a legjobb szekció sorait olvasod, mivel a Brand-HR szekció adja szervezetünk közösségi életének savát-borsát. Na de miért is? Rendszeresen szervezünk tagjainknak minőségi programokat, legyen szó egy egyszerű buliról (Suit up!, Impro-est), több órás adrenalin növelő eseményről (Paintball, Szabadulós játékok), vagy éppen pár napos közös időtöltésről (Nyári tábor, Sí tábor). Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy tagjaink, a lehető legjobban érezzék magukat ebben a csapatban, mindemellett pedig próbáljuk minél magasabb szinten tartani szervezetünk belső motivációját.

Gondolom felmerült benned, amit eddig felsoroltunk, abban semmi extra sincs. Nyugalom, ez még nem minden!

Természetesen nem csak az efajta élményekért vagyunk felelősök. Rendszeresen szervezünk látókör bővítő beszélgetéseket (Zacher Gábor, Mucsi Zoltán), hogy tagjaink ne csak az üzleti dolgokba kóstoljanak bele. Legyenek nyitottak másfajta élményekre, ne szürküljenek bele az állandó közgazdasági gondolatokba. Viszont azt se szeretnénk, ha kézzel fogható tudás nélkül koptatnák életüket szervezetünkbe. Mi felelünk azon tréningek megszervezéséért, amivel tagságunk olyan releváns tudással gazdagodhat, melyet sikeresen fel tud használni nem csak az egyetemi életben, hanem a munka világában is.

Remélem már jobban felkeltettük az érdeklődésedet, ha viszont még mindig nem volt elég, van egy jó hírem! Még mindig van mivel foglalkoznunk, hogy ne unatkozzunk, és hogy fejlődjünk szakmailag is.

Mint a szekció nevéből is kiderül, mi felelünk az MKT Corvinus Brand kampányaiért és toborzási, kiválasztási folyamataiért. Rendszeresen ülünk össze brainstormingolni, hogy a lehető legjobb koncepcióval álljunk elő, mikor a szervezetünket kell képviselnünk az egyetemünk folyosóin, vagy mikor online felületeken jelenünk meg. Mindezek mellett mi bonyolítjuk le a kiválasztási folyamatokat, és az interjúkat. Ezek mind olyan élmények, gyakorlati tapasztalatok, melyeket az ember könnyedén kamatoztathat a késsőbiekben.

Vágysz az állandó pörgésre? Szeretnél egy kiváló csapat tagja lenni? Szeretnéd az új ötleteidet megvalósítani? Akarsz olyan szakmai tudást szerezni, melyet a gyakorlatban is kamatoztathatsz? Hát akkor, kedves érdeklődő, nem kell tovább keresned, megtaláltad a számodra megfelelő szekciót.  Jelentkezz bátran a Brand-HR szekcióba, és garantáljuk, életed egyik legjobb döntését fogod meghozni! Fölösleges tovább habozni, jelentkezésre fel!

„Kreativitás, csapatmunka, nagyot álmodás és megvalósítás” – így jellemezhetjük az MKT Corvinus szakmai szekcióját. Fő célunk, hogy minőségi, egyedi és élményteremtő rendezvényekkel színesítsük a hallgatók mindennapjait, valamint segítsük látókörük bővítését, illetve az egyetemen tanultak kiegészítését aktuális, érdekes témákban. Ezen programok megtervezése, kivitelezése, promóciója valamint lebonyolítása áll a szekció feladatának fókuszában.

Projektcsapatokban dolgozva értékes rendezvényszervezői, -koordinálási tapasztalatokra tesznek szert tagjaink, mely során saját és közös ötleteik kerülhetnek megvalósításra. Emellett az online és az offline marketing területén is egyedülálló gyakorlati tudással gazdagodnak a szakmaisok, hiszen rendezvényeinkkel több ezer hallgatót érünk el, így folyamatosan törekszünk a fiatalos, vonzó, érdeklődést felkeltő marketingötletek kommunikálására.

Tehát amit megtanulsz, ha a szakmai szekció tagja leszel:

  •  Csapatmunka, mert senki nem tud egyedül egy telt házas előadást lebonyolítani.
  •  Problémamegoldás, mert Murphy törvénye igaz, ha valami elromolhat, az el is fog! De mindenre van megoldás, és ezt te is tudod!
  •  Alkalmazkodás és helyzetfelismerés, mert folyamatosan adaptálódunk a „piacunkhoz”, a résztvevőinkhez, hogy mindig meg tudjunk újulni, és ezáltal biztosítani a garantált élményt rendezvényeinken!

Nyitottak vagyunk a proaktív hozzáállásra, hatékonyságra és motiváltságra. Ha ez megvan, a szakmai szekcióban a helyed!

A Sales (más nevén Pénzügy) szekció az MKT vállalati partneri kapcsolatainak kialakításában és működtetésében vesz részt. Ehhez a szekcióhoz köthető az összes szponzorációs együttműködés és pénzügyi folyamat a diákszervezet és a vállalati szféra között.

Az egyik legizgalmasabb feladat a szponzorokkal való együttműködés, hiszen igazi nagyvállalatokkal dolgozunk együtt hétről hétre, hogy ez által emeljük szervezett előadásaink élményfaktorát. Sales szekciós tagjaink valódi sales folyamatokat bonyolítanak le és tárgyalásokon vesznek részt. Szervezetünk stabilitásához hosszú távú együttműködések kialakítására törekszünk a partnereinkkel, mely során bő és hasznosítható kapcsolati hálót építünk ki, mind szervezeti, mind egyéni szinten.

Ha izgalmasnak találod a vállalatokkal való kommunikációt, a tárgyalásokat, és szívesen kipróbálnád magad sales cápaként (nem, nem biztosítási ügynökként), ha úgy érzed, elég belevaló vagy, hogy egy nap a te ötleteddel csábíts el egy céget a szervezetünkkel való együttműködésre, vagy érdekelnek az olyan értékesítési folyamatok amit a közepes méretű vállalatok alkalmaznak, akkor a Sales szekcióban a helyed! Jelentkezz és sajátítsd el azokat az alap sales tudáselemeket amelyekre később is szükséged lesz!

Hozd ki egyetemi éveidből a maximumot!

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a szervezet, fontos tudnod, hogy a legtöbb diákszervezettel ellentétben mi az őszi és tavaszi félév elején is tartunk bevonó időszakot. Amennyiben úgy gondolod, hogy képes vagy felvenni az MKT-s tempót és életérzést, továbbá egy remek csapat tagja szeretnél lenni, akkor nehabozz, jelentkezz és hozd ki egyetemi éveidből a maximumot!

Jankó Dániel vagyok Vezetés Szervezés mesterszakos hallgató. Célom egy olyan szervezetet megalkotni és működtetni, ahol a tagok megértik, hogy igenis lehet nagyokat álmodni, ahol megtapasztalják milyen, amikor ezek az álmok teljesülnek, milyen, amikor maradandót alkotunk. Hiszem, hogy a siker csak az elhatározás és a kitartó, tudatos munka eredménye. Az MKT Corvinus egy folyamatosan és megállíthatatlanul növekvő és fejlődő szervezet. Büszke vagyok rá, hogy a vezetője lehetek.

Jankó Dániel

elnök

Kubiczky János, Vezetés és Szervezés mesterszakos hallgató vagyok. Nagyon büszke vagyok, hogy már több mint 1,5 éve a Szervezet felső vezetésének lehetek a tagja, jelenleg pedig az Elnöki pozíciót tölthetem be. Fő célunk az ország legjobb diákszervezetének kialakítása volt és az eddigi visszajelzések alapján nagyon jó úton járunk. Félévről félévre nagyobb kihívások elé állítjuk a Szervezetet és tagjait. Ez adja az MKT Corvinus dinamikáját, itt sosem elégedünk meg az elért sikerekkel, mindig többet és jobbat akarunk. Rengeteg tehetséges emberrel dolgozunk azon, hogy megvalósítsuk az álmainkat és a közös célunkat. Létrehozni az ország legjobb diákszervezetét…

Kubiczky János

elnök

Görögh Péter
alelnök, Brand-HR szekció

Görögh Péter vagyok, jelenleg harmadéves alkalmazott közgazdaságtan szakos hallgató, aki a szakjával szöges ellentétben álló feladatokkal foglalkozik a szervezetben, de ezt mégis, mindennél jobban élvezem. Hogyan is lehet ez? Az MKT Corvinus ébresztett rá arra, pontosan mivel is akarok foglalkozni az életemben. Olyan szakmai tudást kaptam, és olyan barátokra tettem szert az itt eltöltött időm alatt, amiért sosem tudok majd elég hálás lenni. Aki egyszer is megtapasztalja ezt az érzést, tudni fogja, miről beszélek! ;)

Pusztai Petra
alelnök, szakmai szekció

“Hozd ki egyetemi éveidből a maximumot!” – igazán csak akkor értettem meg, hogyan is kell ezt csinálni, amikor aktív tagja lettem az MKT Corvinusnak. Alelnökként már több kihívást jelentő feladatot, marketingkampányt és rendezvényszervezést tudhatok magam mögött, és mindeközben egy elképesztő közösség teszi szebbé a mindennapokat. Ugyanannyira tudok élvezni egy telt házas előadást, miután mosolygós arcok hagyják el az előadót, mint egy hatalmas közös bulit az MKT-sokkal, ami után szintén mosolygós arcokat látok…bár ez egy kicsit másfajta mosoly. ;)

Szabados Levente
alelnök, sales szekció

A válogatottan jófej társaságon kívül az fogott meg az MKT-ban igazán, hogy tényleg segít kihozni az egyetemből a maximumot. Méghozzá az egyetem gyakorlatból hiányos részeihez ad hozzá az MKT nagyon sok fontos tapasztalatot. Az egész szervezetre igaz, hogy profi, közepes méretű vállalati irányítási rendszereket alkalmazunk, amiket valós projektmenedzsment folyamatokkal valósítunk meg. A Sales szekcióban tevékenykedve pedig rengeteg tapasztalatot szereztem az üzleti élet működéséről és a cégek közötti kommunikációról és stratégiai partnerségekről. Így tényleg már tapasztalan léphetek ki a munkaerőpiacra, mindamellett, hogy egy motiváló, kreatív és inspiráló közösség tagja vagyok.